تصفیه فاضلاب صنعتی

تصفیه فاضلاب و بازیابی مجدد پساب صنعتی

تصفیه فاضلاب و بازیابی مجدد پساب صنعتی

رشد فزایندهٔ جوامع بشری، و به تبع آن گسترش فعالیتهای انسانی و صنعتی در جوامع، موجب مصرف بیش از حدّ آب و به تبع آن تولید روز افزون فاضلاب در جوامع بشری شده است. انتقال فاضلاب های تولیدی به منابع طبیعی کرهٔ زمین، این منابع را به نحوی آلوده ساخته که امروزه آلودگی محیط زیست، یکی از مهمترین چالش های جوامع مختلف به حساب می آید. آلودگی ناشی از ورود فاضلاب و پسابِ جوامع بشری به منابع طبیعی، مُخاطرات جدّی برای محیط زیست به وجود آورده است.

میگویند: جنگ بعدی بر روی کره زمین، جنگ بر سر آب است. با توجه به کمبود منابع آب در کره زمین، یکی از اصلی ترین کارهای دولتها در کشورهای پیشرفته، تصفیه فاضلاب و استفاده مجدد از آب بازیافتی در فرآیندهای مختلف تولید است. در حال حاضر، اکثر کشورهای در حال توسعه جهان، در حال سرمایه گذاری در صنعت تصفیه آب و فاضلاب می باشند. در این کشورها با استفاده از بازیابی پساب و استفاده مجدد در ابتدای مسیر، بخشی از مشکلات آبی خود را مرتفع می سازند.

در ایران هم مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته، چند سالی است که صنعت تصفیه فاضلاب فعّال شده، و به یکی از اصلی ترین کارهای دولت ها تبدیل شده است، و برای این منظور بودجه های خاصی در ردیف بودجه های عمرانی دولت ها تعریف شده است.

تصفیه فاضلاب آتیه انرژی تلاش

از این رو شرکت آتیه انرژی تلاش تلاش همگام با سایر شرکت های فعّال در عرصهٔ صنعت تصفیه آب و فاضلاب کشور، چند سالی است که با بکارگیری کادر فنّی متخصّص و مجرّب، در این زمینه اقدام به فعّالیت نموده است. این شرکت با بهره‌گیری از برترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی و اجرای پروژه های مختلف تصفیه آب و تصفیه فاضلاب، و تضمین کسب استانداردهای محیط زیست برای اخذ پروانه بهره‌برداری، و نیز ادامه فعالیتهای جاری صنایع، آماده خدمت‌رسانی به کارخانجات، واحدهای صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد:

  1. مشاوره، طراحی ساخت و اجرای سیستمهای تصفیه فاضلاب صنعتی،شهری و بهداشت
  2. مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سیستمهای پیش تصفیه فاضلاب (سپتیک تانک، چربی گیر و…)
  3. مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سیستمهای پکیج پیش ساخته تصفیه فاضلاب با بدنه از جنس بتن و فلز
  4. مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای سیستمهای بازیابی پساب و استفاده مجدد در ابتدای مسیر
  5. تصفیه فاضلاب کارواش، قالیشویی، آب خاکستری، آب سیاه و… جهت استفاده مجدد
4/5 - (1 امتیاز)

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا