اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

تصفیه آب دریا به روش اسمز معکوس (SWRO) آب شیرین کن

مهمترین کارکرد روش اسمز معکوس برای تصفیه آب دریا

برای رفع این مشکل تکنولوژی به مدد انسان آمده تا آب شور را برای مصارف صنعتی و شرب انسان تبدیل به آب شیرین نماید. امروزه تکنولوژی اسمز معکوس وظیفه شیرین سازی آب دریا برای مصارف شرب و صنعتی را در بسیاری از نقاط جهان را بر عهده دارد.

به منظور بررسی و خرید محصولات، بر روی دستگاه تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

استفاده از اسمز معکوس موجبات حذف مواد معلق، کدورات، رنگ، بو، طعم، کلر مازاد، باکتری‌ها، ویروس‌ها، میکروب‌ها و در نهایت حذف املاح محلول در داخل آب می‌شود.

امروزه در صنایع گوناگونی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، صنایع دارویی و بهداشتی صنایع غذایی و… استفاده از فناوری اسمز معکوس از درجه اهمیت فراوانی برخوردار است.

همچنین این دستگاه‌ها می‌توانند کل مواد جامد محلول در آب را مطابق با استانداردهای آشامیدن, آبیاری و همچنین آب صنعتی مورد نیاز خط تولید پایین بیاورند.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

اکنون که این مطالب را می‌خوانید در سراسر کره زمین فناوری اسمز معکوس به عنوان پیشرفته‌ترین، کم هزینه‌ترین و مطمئن‌ترین روش تصفیه و شیرین سازی آب در جهان، شناخته می‌شود.

در این پروسه آب با فشار از یک سری غشاء نیمه تراوا (Semi Permeable Membrane) عبور داده می‌شود و نتیجتاً مولکول‌های کوچکتر (آب بدون املاح) از منافذ غشاء گذر داده می‌شوند در حالیکه مولکول‌های بزرگتر توانایی عبور از غشاء را ندارند و در فرآیند جانبی از کنار غشاء عبورو دفع می‌گردند.

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا