اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

پودر و قرص کلر استخر درجه یک

تولید و وارد کننده کلر استخر با کیفیتی عالی و مرغوب

تمامی پودر کلر ژاپنی، کلر ایرانی، کلر هندی، کلر آمریکایی و کلر چینی با قیمت مناسب و کیفیتی بالا به فروش می‌رسد. ارسال سریع کلر خریداری شده به سراسر کشور. تلفن تماس با واحد فروش جهت سفارش کلر: 02188420878

کلر استخر برای از بین بردن آلودگی میکروبی آب بسیار مناسب است و توصیه می‌شود. مرغوب بودن کلر اسختر باعث شفاف بودن آب می‌شود لذا پیشنهاد ما به خریداران محترم استفاده از کلر با کیفیت بالاست که علاوه بر حفظ کیفیت بالای آب میزان مصرف کلر نیز نسبت به نمونه‌های مشابه با کیفیت پایین‌تر کاهش پیدا خواهد نمود.

به دلیل احتمال ایجاد یک سری باکتری خاص تزریق کلر در آب استخر ضروری می‌باشد. زیرا زمانی که یک سانس استخر پایان می‌پذیرد تایم زیادی نداریم که بخواهیم کل آب استخر را تخلیه نماییم علاوه بر اینکه تخلیه آب استخر از نظر کمبود منابع آبی توجیه اقتصادی ندارد. لذا باید تمهیداتی اندیشید که هم آب مجدد تمیز شود بدون آلودگی میکروبی و باکتری، و هم اینکه با توجه به ورود نفرات جدید در استخر کیفیت آب استخر کمامان سالم باقی بماند با وجود ورود باکتری‌های جدید با اضافه شدن شناگران جدید.

قرص کلر از کجا تهیه کنیم؟

در انتخاب کلر استخر باید دقت انجام شود و کیفیت فدای قیمت کلر نشود زیرا اگر کلر استخر مرغوب باشد هم در عمل حذف باکتری‌ها موفق‌تر عمل خواهد نمود. در صورتیکه کلر به صورت صحیح و میزان علمی تزریق شود هیچ گونه ضرری برای بدن شناگر نخواهد داشت. زمانی که کلر بیش از اندازه در استخر تزریق شود می‌تواند مشکلات پوستی و یا تنفسی ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید: استفاده از دستگاه آب شیرین کن کشاورزی و مزایای آن

نحوه استفاده از کلر، کات کبود و زاج

  • کلر: جهت تمیز کردن و شفاف کردن آب از کلر اسختر استفاده می‌شود.لازم به ذکر است میتوان از قرص کلر هم در استخر استفاده نمود بجای پودر کلر بعد از این که اسختر پر از آب شد کلر را به آب اضافه می‌کنیم و بعد به وسیله دستگاه ph سنج ph آب را کنترل می‌کنیم. اگر بخواهیم قرص کلر استفاده نماییم معمولا یک قرص کلر 200 گرمی برای یک استخر به حجم 20 متر مکعب کفایت میکند
  • کات کبود: برای جلوگیری از تغیر رنگ آب و جلوگیری از ایجاد خزه و جلبک درون آب 5 روز پس از آبگیری اسختر و اضافه کردن کلر کات کبود را نیز به آب اضافه می‌کنیم.
  • زاج: برای ته نشین شدن املاح آب و جلوگیری از ابجاد کرم در آب زاج را حدوداً 7 آل 8 روز پس از کات کبود به صورت مایع به آب اضافه می‌کنیم.

یکسری نکاتی هم وجود دارد قبل از این که از کات کبود و زاج استفاده کنید باید بهشون توجه کنید.

  1. مناسب‌ترین تایم برای بهره بری از کات کبود و زواج دیر وقت و شب است.
  2. توصیه می‌شود که کات کبود و زاج را بعد از این که 2 ساعت از طزریق کلر گذشته است استفاده نمایید.
  3. تا حداقل 6 الی 7 ساعت بعد از این که کات کبود و زاج را طزریق کردیم به هیچ عنوان از آب اسختر استفاده نشود که برای کودکان فوق العاده مضر است و باعث بیماری‌های پوستی و خارش شدید می‌شود.
  4. کات کبود و زاج را باهم دیگه به آب اضافه نکنید زیرا این دو همه دیگر را خنثی می‌کنند و عملاً کاربردی ندارد معمولاً زاج را یک هفتع بعد از کات کبود استفاده می‌کنند.
  5. اندازه مناسب استفاده برای 10،000 لیتر آب: کلر 50 گرم// زاج 200 گرم// کات کبود 100 گرم.

فروش کلر استخر با کیفیت عالی

اگر بخواهیم تزریق کلر را در استخر حذف کنیم می‌توانیم با بررسی شرایط استخر و آنالیز آب، تزریق ازن داشته باشیم یا از سیستم یو وی استفاده کنیم. کلر مطمئن‌ترین روش برای حذف آلودگی میکروبی و کلیفرم های موجود در آب می‌باشد. به عنوان مثال برای آب‌های که قرار است وارد دستگاه آب شیرین کن صنعتی شود اگر میکروب داخل آب موجود باشد می‌تواند باعث ایجاد جلبک و گرفتگی روی سطح ممبران شود.

لذا اگر تشخیص داده شود که در یک آبی آلودگی میکروبی وجود دارد ابتدا باید کلرزنی صورت بگیرد و سپس برای اینکه کلر باقیمانده وارد ممبران تصفیه آب صنعتی نشود به آن ماده متابی سولفیت سدیم تزریق شود تا کلر کامل حذف شود و سپس آب وارد آب شیرین کن صنعتی گردد.

به دلیل اینکه اصول کار تصفیه آب در دستگاه آب شیرین کن به خاطر منافذ ریز ممبران می‌باشد. اگر کلر وارد ممبران شود منافذ بین ممبران از یکدیگر باز شده و دیگر توانایی تصفیه آب را ندارند.

5/5 - (1 امتیاز)

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا