اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

سیستم و پکیج تصفیه فاضلاب کارواش

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب در تامین آب مصرفی کارواش

امروزه با رشد تکنولوژی، شاهد رشد وسایل نقلیه در سراسر جهان هستیم. وسائل نقلیه جزء لاینفک زندگی بشری شده است. بر اساس آمار، هر وسیله نقلیه به طور متوسط ۵ مرتبه در سال شستشو می‌شود. وسایل نقلیه سبک، اگر به صورت دستی شستشو شوند، حدود ۴۰۰ لیتر آب مصرف می‌کنند.

اگر همین وسیله نقلیه در یک کارواش شستشو شود، حدود ۱۵۰ لیتر آب مصرف می‌کند. و اگر کارواش مجهز به سیستم بازیابی پساب باشد، این میزان به حدود ۱۰ الی ۱۵ لیتر به ازای هر وسیله نقلیه می‌رسد. از آنجایی که فاضلاب کارواش ماهیت شیمیایی دارد، جزو فاضلاب‌های صنعتی دسته‌بندی می‌شود. بنابراین از روش‌های بیولوژیک برای تصفیه فاضلاب کارواش استفاده نمی‌شود.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

برخی از مهمترین آلاینده‌های موجود در فاضلاب کارواش عبارتند از: مواد شوینده و دترجنت، و روغن و گریس، فلزات سنگین، رنگ و کدورت، ذرات معلق، دوده خروجی از اگزوز، و… که همه اینها جزو آلاینده‌های سمّی و مضر برای سلامت انسان و محیط زیست هستند. آب مصرفی در کارواش‌ها معمولاً یا آب چاه است و یا آب شیرین خریداری شده.

با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب کارواش می‌توان بیش از ۹۰ درصد بازیابی پساب در کارواش انجام داد. بنابراین بخشی از آب مصرفی در کارواش، با استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب تأمین می‌شود، و بخشی از هزینه‌های گزاف تأمین آب جبران می‌شود.

از طرف دیگر، فاضلاب کارواش‌ها، معمولاً به منابع آب سطحی یا زیر زمینی وارد می‌شود. اگر این فاضلاب تصفیه نشود، موجب آلودگی شدید منابع آبی می‌شود. بنابر این استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب کارواش، هم به لحاظ زیست محیطی و هم به لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه است.

شرکت آتیه انرژی تلاش، یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت آب و فاضلاب کشور می‌باشد. در این شرکت با استفاده از متخصصین زبده، پکیج‌های تصفیه فاضلاب کارواش، با استفاده از فناوری الکترولیز تولید می‌شود.

برخی از مزایای پکیج‌های تولیدی این شرکت عبارتند از اینکه:

  • فضای کمی اشغال می‌کنند.
  • نیاز به راهبری ساده‌ای دارند.
  • مصرف برق کمی دارند.
  • هزینهٔ مناسبی دارند
  • سایر خدمات ارائه شده شرکت آتیه انرژی تلاش:
  • ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن
  • تأمین مواد مصرفی دستگاه تصفیه آب اعم از آنتی اسکالانت و فیلتر و..

ساخت سختی گیر رزینی، سختی گیر التراسونیک و سختی گیر مغناطیسی و سختی گیر گیر الکترونیکی

تلفکس: 02188420878.

کلمات کلیدی: تصفیه فاضلاب، تصفیه فاضلاب کارواش، پکیج تصفیه فاضلاب، بازیابی پساب.

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا