اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

کاربرد دستگاه تصفیه آب در مرغداری و دامداری‌ها

آیا دستگاه تصفیه آب برای دامداریها و مرغداریها مناسب هست؟

پرورش دهندگان دام و طیور به خصوص مرغداری‌ها و دامداری‌ها در مناطقی که دسترسی به آب شیرین سخت است این مشکل رو به خوبی درک و لمس می‌کنند.

دام و طیور اگر از آب شور استفاده کنند موجبات هلاکت خود را فراهم کرده‌اند. ضمن این که بازدهی تولید در دامداری‌ها و مرغداری‌هایی که از آب شور استفاده می‌کنند، به شدت پایین می‌آید به همین منظور می‌بایست از دستگاه تصفیه آب به منظور جداسازی املاح از آب در این مناطق استفاده کرد.

به منظور بررسی و خرید محصولات، بر روی دستگاه تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

برای شیرین سازی آب دامداری‌ها و مرغداری‌هایی که از آب شور رنج می‌برند بهترین و مسمر ثمرترین راه استفاده ازدستگاه تصفیه آب است که این توانایی را دارد که تاحدود 95 درصد املاح آب را اخذ کند وضدعفونی نیز می‌شود.

استفاده از آب تولید شده توسط دستگاه تصفیه آب در مرغداری و دامداری صرفه اقتصادی بالایی دارد و همچنین باعث بالا رفتن راندمان تولید در این مراکز می‌شود.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

به طور کلی ما چند نوع مشکل در آب دامداری‌ها می‌توانیم داشته باشیم که برای سلامت دام و طیور مضر باشد.

یکی از آنها مشکلات میکروبی آب است. وجود آلودگی میکروبی در آب می‌تواند سلامت دام و طیور را با مخاتره مواجه نماید که برای این که کمترین مشکل را در این زمینه داشته باشیم حتماً نیاز به تصفیه ابتدای داریم که معولا می‌تواند استفاده از فیلتر شنی و کربنی باشد.

چنانچه آب دارای آلودگی میکروبی باشد می‌توانیم با استفاده از روش کلر زنی و یا روش استفاده ازن ازن و لامپ یو وی مشکلات میکروبی در آب را حل کرد. با توجه به میزان کلیفرم های موجود در اّب ما می‌توانیم تصمیم بگیریم که از کدام یک از روش‌های میکروب در آب استفاده کنیم.

مشکل دیگر وجود عناصر شیمیایی است که منجر به افزایش شوری در آب می‌شود که بهتیرین راه برای پاین آوردن شوری و تی دی اس، استفاده از آب شیرین کن می‌باشد. با استفاده از دستگاه تصفیه آب مرغداری ما می‌توانیم شوری را به حد نرمال رسانده و سپس در کشاورزی، دامداری و طیور از آن استفاده نمایم.

با توجه به این که نقش آب در پرورش و بالا بردن کیفیت و کمیت در دامداری اهمیت بالای دارد ما می‌توانیم با استفاده از آب شیرین کن، آب را به حالت ایده آل در آورده و در رشد و کیفیت محصولات تولیدی تأثیر گذار باشیم.

در چند سال گذشته پیشرفت خوبی در زمینه بهینه سازی آب صورت گرفته است که با توجه به هزینه اولیه آب شیرین کن ولی صرفه اقتصای بلایی دارد در مرغ داری ها. استفاده از آب شیرین کن با توجه به این که در مرغ داری ما با موجود زنده سر و کار داریم لذا اهمیت بالایی دارد تصفیه اّب در این صنعت.

لازم به ذکر است برای این که هزینه‌های مواد مصرفی و نگهداری آب شیرین کن کم شود لازم است نگهداری آب شیرین کن به خوبی انجام شود تا هزینه‌های سیستم به حداقل خود برسد. شرکت آتیه انرژی تلاش با ارائه مشاوره رایگان در خدمت این صنعت می‌باشد.

خواهشمند است برای بر آورد قیمت آنالیز آب که مرغ داری ها و دامداری‌ها نیاز دارد به ما اعلام شود تا ما دستگاه مورد نظر مشتریان عزیز را برایشان طراحی نمایم.

شرکت آتیه انرژی تولید کننده دستگاه تصفیه آب ویژه کلیه صنایع مرتبط با آب مخصوصاً مرغداری‌ها و دامداری‌ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره نصب دستگاه تصفیه آب مرغداری و تصفیه آب دامداری با شرکت تماس بگیرید.

نویسنده: جواد زین الدینی

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا