اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

تامین دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی

خرید دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی

عمده مشکل قالیشویی ها مشکل پساب انهاست که برای محیط زیست فوق العاده مضر است و باعث می‌شود که بهداشت به آنها سخت بگیرد و گاها باعث پلمپ شدن قالیشویی ها می‌شود. عواملی مثل دانه‌های رسوب، کرک‌های که از فرش‌ها بجا می‌ماند و مواد شوینده قالیشویی ها که اکثراً هم شیمیایی است.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

شرکت آتیه انرژی تلاش برای این مشکل هم راه حلی در نظر گرفته است که آن راه حل سیستمی است به نام دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی.

تصفیه فاضلاب قالیشویی به این دلیل که ما این پساب قالیشویی را به هیچ عنوان نمی‌توانیم به سطح شهر و چاهای فاضلاب برسانیم و باعث آلودگی آب‌های زیر زمینی می‌شود باید در مرحله اول ما فاضلاب را سبک کنیم و از هرگونه مواد شیمایی آن را جدا کنیم و در مرحله بعد کاملاً تصفیه‌اش کنیم توسط دستگاه تصفیه فاضلاب شهری و سپسان را از قالیشویی خارج کنیم.

ما با استفاده از دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی علاوه بر این که فاضلاب را تسویه می‌کنیم و باعث می‌شویم که دیگر بهداشت بر ما ایراد نگرد بلکه ما می‌توانیم کاری کنیم که پساب فاضلاب را برگردانیم و مجدد از آن استفاده کنیم.

دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی در کجا کاربرد دارد؟

فاضلاب‌های که دارای علائم زیر باشد را ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم تخلیه کنیم مگر آینه که توسط دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی آن را بازگزدانیم:

  1. فاضلاب دارایی ph کمتر از 6 و بیشتر از 13
  2. فاضلابی که دارای مواد چسبنده باشد و داخل سیستم مانع عبور فاضلاب باشد و مورد آخر این که فاضلاب داخلش مواد آتش زا باشد که این خود خیلی خطر ناک است.

روش کار دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی

ما در این عملیات که دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی عمل می‌کند به این صورت است املاح موجود را به صورت لخته مانند در میاریم و یون‌های فلزی ایجاد می‌کنیم و موتد موجود با این یون‌های فلزی واکنش نشون می‌دهند و این لخته‌ها به مرور زمان ته نشین می‌شوند و از سیستم خارج می‌شوند و در مرحله آخر از دو فیلتری که در دستگاه تصفیه فاضلاب قالیشویی هست این مواد عبور می‌کنند و تصفیه کامل انجام می‌شود.

حمل و نقل راحت و آسان

اشغال کردن فضای خیلی کم، نصب و استفاده خیلی سهل و آسان، پایین بودن مصرف برق و جلو گیری از اتلاف بی نتیجه انرژی، احتیاج نداشتن از استفاده مواد شیمیایی مضر برای طبیعت و از همه مهم‌تر آینه که این پساب باز می‌گردد و ما می‌توانیم دوباره از آن استفاده کنیم.

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا