اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

تصفیه پساب و تصفیه فاضلاب آبکاری

برتری‌های فنی سیستم تصفیه پساب آبکاری شرکت آتیه انرژی تلاش:

قابلیت طراحی و ساخت بصورت مرحله‌ای و پیوسته در ظرفیت‌های مختلف

امکان خنثی سازی ترکیبات سیانوری، کروم شش ظرفیتی و فلزات سنگین

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

کنترل کاملاً اتوماتیک توسط نرم افزار کامپیوتری جهت انتقال پساب‌ها، تزریق مواد شیمیایی، تنظیم PH و مخلوط کردن

دارای نمایشگر لمسی جهت نمایش و تنظیم پارمترا های فرایندهای نظیر PH و ORP روشن یا خاموش بودن پمپ‌ها، میکسر ها، پر یا خالی بودن مخازن جمع آوری پساب و مواد تزریق

استفاده از الکترودهای PH و ORP استاندارد با کانکتور های BNC با جایگزینی ساده و در دسترس و امکان کالیبراسیون با نرم افزار

دارا بودن سیستم هشدار در موقع بروز مشکل نظیر پر شدن بیش از اندازه مخازن جمع آوری پساب یا هالی شدن مخازن تزریق مواد شیمیایی

طراحی خاص مخزن ته نشینی و جمع آوری آسان لجنها و فیلتر پرس آن به صورت کیک

استفاده از مخازن PP و قطعات خاص در میکسر ها به منظور کاهش استهلاک و خوردگی.

بیشتر بخوانید: تصفیه آب و فاضلاب

طراحی و ساخت سیستم‌های تصفیه پساب آبکاری (تصفیه فاضلاب آبکاری):

شرکت آتیه انرژِی تلاش در راستای وظایف ملی خود و برای حفظ محیط زیست، آب، خاک و منابع طبیعی از سال 1386 مبادرت به تولید دستگاه‌های اتوماتیک تصفیه پساب آبکاری (تصفیه فاضلاب آبکاری) به صورت مرحله‌ای و پیوسته در ظرفیت‌های مختلف نموده است.

با توجه به اشراف این شرکت به مسائل موجود در محیط آبکاری و مواد مصرفی این صنعت از جمله خنثی سازی ترکیبات سیاموری و کروم شش ظرفیتی و فلزات سنگین، کار آمد ترین سیستم کنترل خودکار تصفیه پساب که قابل رقابت با مدل‌های خارجی است طراحی و ارائه شده است.

از برتری‌های این پکیج آسان بودن کار با دستگاه از دید کاربر به دلیل استفاده از نرم افزار ساده و عدم خرابی مکرر پمپها و سایر قطعات درگیر با مواد خورنده است.

همچنن مواد خنثی کننده مورد استفاده در این سیستم بسایر سهل الوصول و بدون وابستگی به تأمین کننده خاص قابل تهیه می‌باشند. از دیگر مزایای این دستگاه امکان بومی سازی برای هر واحد صنعتی از نظیز مواد ورودی است.

دستگاه تصفیه پساب آبکاری آتیه انرژی تلاش با کلیه استانداردهای زیست محیطی ایران در زمینه تصفیه مواد زائد آبهای خروجی صنعت آبکاری انطباق داشته و مهندسی‌ترین سیستم موجود در کشور می‌باشد.

این شرکت همچنین در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی برای آبکاری نیز فعالیت دارد و تاکنون پروژه‌هایی در این زمینه برای تولید آب خالص برای صنایع آبکاری به انجام رسانده است.

تلفن مشاوره و فروش: 02188420878

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا