تصفیه آب صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب (آب شیرین کن) نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در گنجایش های GPD100 ،GPD 400 و ظرفیت های مورد احتیاج و مصرف مشتریان برپایه نوع آب لب شور و دریایی قابل ارائه است.

خرید دستگاه تصفیه آب شیرین کن نیمه صنعتی
خرید دستگاه تصفیه آب شیرین کن نیمه صنعتی

دستورالعمل وکارکرد کارایی فیلتر های دستگاه پالایش آب نیمه صنعتی، آب تصفیه کن به روش اسمز معکوس:

مرحله نخست دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی:

فیلتر پلی پروپیلن pp: توانایی از بین بردن همه ی رسوبات، شن و ماسه، گل و لای، زنگ زدگی لوله ها، لجن، ذرات معلق تا دقت 5 میکرون.

مرحله دوم:

فیلتر کربن گرانول که توانایی جداکردن کلر آزاد، سم های کشاورزی، تری هالومتان ها، طعم، رنگ و بوی نا خوشایند را از آب دارد.

مرحله سوم:

فیلتر کربن بلاک که توانایی آن مثل کربن گرانول است، علاوه برآن که همه ی ذرات بزرگتر از 0.005 میلیمتر را نیز از بین می برد.

مرحله چهارم:

فیلتر RO ممبران، نابودی میکروب ها، قارچ، کیست، انگل، نیترات، ویروس ها، مواد سمی، آب شیرین کن و کم کننده آورنده سختی آب با ظرفت 0001/0 میکرون.

مرحله پنجم:

فیلتر کربن پایانی: این فیلتر هر گونه طعم و بوی احتمالی نشات گرفته از نگه داری آب در مخزن دستگاه را از بین می برد.

به منظور بررسی و خرید محصولات، بر روی دستگاه تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

ویژگی های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

ویژگی های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

تولید آب تصفیه شده با استاندارد با اعتبار بین المللی (NSF) با گنجایش 1000 تا 1500 لیتر در 24 ساعت

نصب دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آسان است و در مکان های گوناگون از قبیل رستوران ها، ادارات و سازمان های دولتی و تغییر دستیابی سهل و بیشتر به آب تصفیه شده قابل نصب است.

  • ممانعت از رسوب در کتری، چای و قهوه ساز، اتوی بخار و سماور دارد.
  • تبدیل آبهای لب شور به آب شیرین و دلپذیر به وسیله غشاهای اسمز معکوس
  • پیوستن مواد معدنی و کانی های مایحتاج بدن به آب آشامیدنی، پس از تصفیه کامل آن
  • دستگاه پالایش آب نیمه صنعتی توانایی تولید بیشترین 50 لیتر آب تصفیه شده در ساعت را دارد.
  • کمترین دما: 5 درجه سانتیگراد
  • بیشترین دما: 50 درجه سانتیگراد

انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

زمان عوض کردن فیلتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی RO

زمان عوض کردن فیلتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی RO

  • سفارش می شود که فیلتر های سه مرحله نخست دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی (الیافی 5 میکرون، الیافی 1 میکرون، کربن فعال) هر شش ماه به شش ماه عوض شود.
  • اگر آب ورودی بیش تر از حد آلوده بود، سفارش می شود با تغییر رنگ فیلتر های الیافی و یا افت فشار آب خروجی، فیلتر های سه مرحله نخست عوض.
  • فیلتر اصلی دستگاه پالایش آب نیمه صنعتی (RO Membrane) در صورت عوض شدن به هنگام فیلتر های سه مرحله اول، بعضا تا 2 سال طول عمر دارند.

فیلتر مرحله پنجم (کربن نهایی) بای هر 1 سال به یک بار عوض شود.

همچنین:

قالباً سیستم های تصفیه آب نیمه صنعتی، شامل یک سال ضمانت و 10 سال گارانتی است و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب از مرحله تعبیه دستگاه به حساب می آید.

امتیازات دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

جلوگیری و دفع سنگ کلیه، اقسام سرطان ها، بیماری های گوارشی، عفونی، پوستی، عصبی و مجموعا 070/0 بیماری ها به وسیله دستگاه تصفیه آّب نابود می شود.

نابودی میکروب ها، ویروس ها، انگل، کیست، قارچ، نیترات، سم آرسنیک، کلر، مواد سمی بدست آمده از آفت کش ها، زنگ زدگی لوله ها، رسوبات و املاح مضر، گل ولای، شن و ماسه، رنگ، بو و طعم نامطبوع آب به دلیل بکار گیری از همه ی فیلترهای دقیق با جدیدترین تکنولوژی در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی. تصفیه آب در آخرین نقطه شبکه لوله کشی در آشپزخانه و موقع مصرف بوده، بدین شکل سد آلوده شدن دوباره آب به وسیله لوله های شهری و ساختمانی خواهد شد.

با دقت به اندازه آن فضای ناچیزی را پرکرده و و به دلیل پیوستن مستقیم و مخزن دار بودن به وسیله یک شیر جدا شده کوچکتر به شکل دائمی آب تصفیه شده را در به خدمت شما عرضه می دارد.

دستگاه پالایش آب نیمه صنعتی، علاوه بر دفع بیماری ها، باعث آبکی شدن و چرخش تند خون در رگها، آرامش اعصاب، کارایی موثرترکلیه و قلب، ممانعت از بالا رفتن فشار خون، آفرینش بشاشی و سر زندگی، شادابی پوست، باسازی بافت های صدمه دیده، ممانعت از به وجود امدن جرم بر روی دندان ها، رفع بوی نامطبوع دهان، کاستن از دلهره و… خواهد شد.

با توجه به اینکه نباید بیشتر از ظرفیت دستگاه تصفیه آب از آن کار کشید، لذا بهتر است دستگاه با ظرفیت کامل کار نکند و معمولا یک مقدار بیشتر از نیاز به آب تصفیه ظرفیت را بزرگتر گرفت تا فشار کمتری به دستگاه وارد شود و خرابی ها و استهلاک آن کمتر شود.

دستگاه پالایش آب نیمه صنعتی 200 گالن جامبو

به عنوان مثال اگر روزانه 1000 لیتر آب تصفیه شده نیاز داریم باید دستگاهی تهیه گردد تا بتواند روزانه 2000 لیتر آب تصفیه نماید.

به منظور بررسی و خرید محصولات، بر روی فیلتر جامبو کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پیش فاکتور جهت خرید انواع دستگاه تصفیه اب نیمه صنعتی، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید تلفن:02188420878

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا