اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

دستگاه دیونایزر (آب بدون یون) چیست

دستگاه دیونایزر چیست: دستگاهی است که می‌تواند آب بدون یون یا همان آب خام را تولید کند که دارای هدایت کننده الکترونیکی کم‌تر از یک میکروزیمنس را دارد. این دستگاه سیستمی است که از قسمت‌هایی مثل یک ستون کاتیونی به علاوه رزین‌های کاتیونی و یک عدد ستون آنیونی به علاوه رزین آنیونی.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

کارکرد رزین در سیستم دستگاه دیونایزر داخل ستون کاتیونی همه کاتیون‌ها از جمله: کلیسم، پتاسیم، منیزیم و سدیم است و داخل ستون‌های تمامی آنیون‌ها ازجمله سولفات، کربانت، نیترات و سیلیکات از بین می‌رود. ستون کاتیونی پس از پر شدن به وسیله اسید و ستون آنیونی به وسسیله سود راه اندازی می‌شود.

جهت کسب اطلاعات فنی و مشاوره رایگان با کارشناس‌های شرکت تماس بگیرید.

02188420878

انواع و جنس دستگاه دیونایزر:

تولید کننده آب خام در اصطلاح دیونایزر معمولاً از جنس FRP یا S.S 316L است. دستگاه دیونایزر (دستگاه تولید آب بدون یون) این توانایی را دارد که برای آسان کردن کار کارکنان دستگاه در دو حالت اوتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و عرضه می‌شود. سیستم دستگاه دیونایزر در تمامی اندازه‌های آزمایشگاهی و صنعتی تولید می‌شود و سپس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: دانه گیر تصفیه خانه فاضلاب

اصلی‌ترین موارد استفاده از سیستم دستگاه دیونایزر چیست

برای ساپورت کردن آب با خلوص زیاد و کیفیتی مرغوب و عدم داشتن یون در آزمایشگاه‌ها و صنعت در بخش‌های حساسش مثل داروسازی، شستن قطعات الکترونیکی، آب مقطر سازی و…. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی سیستم دیونایزر

بر طبق آمار ارقام کامل آب سیستم طراحی دستگاه دیونایزر از استنلس استیل 316 یا همان فولادی با کتینگ داخلی بر ضد اسید و قلیا به همراه دریچه‌های دید ایده آل F.R.P ستون‌های کاتیون و آنیونی معمولاً از جنس گالوانیزه و در بعضی از موارد از جنس پلی اتیلن فشار بالا با شیرهای و اتصالات مناسب PVC است.

اطلاعات تکمیلی درباره با سیستم دیونایزر

طراحی کردن بر حسب آنالیز دقیق آب

اتنلس استیل 316 به همراه فولاد و رویه داخلی ضد اسید و قلیا به همراه دریچه دید ایده آل FRP.

ای سی متر کامپیوتری برای نظارت هدایت الکترونیکی

تمامیه دستگاه رویه یک شاسی نصب می‌شود

پمپ ورود آب با تشخیص مشتری برای تأمین آب دهی لازم نصب می‌شود.

شرکت آتیه انرژی برای تولید آب بدون یون روش‌های دیگری مثل آب شیرین کن صنعتی نیز پیشنهاد می‌کند که برای رسیده به آب خالص توصیه می‌شود دستگاه تصفیه آب صنعتی به صورت دابل استفاده شود که بشود نتیجه بهتری گرفت.

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا