اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

مشخصات یک پکیج تصفیه فاضلاب خوب

پکیج تصفیه فاضلاب در حقیقت چیست

به نقل از مدیر روابط عمومی شرکت آتیه انرژی تلاش این پکیج‌های تصفیه فاضلاب که موجود است واقع یک عدد تصفیه خانه سیار و کوچک است که همیشه و همه جا می‌توان آن را حمل کرد که از مخزن و لوازمی تهیه شده است که به صورت کاملاً علمی و وجود کادر مجرب شرکت آتیه انرژی تلاش طراحی شده است و تمامی ملزومات لازم جهت از بین بردن املاح اضافی موجود در آب و فاضلاب و پساب و رساندن آنالیز آن به استانداردهای لازم را دارد.

اشتباه در خرید پکیج تصفیه فاضلاب

بی اطلاعی مشتریان عزیز و حتی عزیزانی که در شرکت‌های بزرگ مشغول به کارند و از این سیستم سررشته دارند باعث می‌شود که هنگام مراجعه برای خرید پکیج تصفیه فاضلاب فقط و فقط به اسم برند توجه کنند، که اکثراً برای کشورهای خارجی و غربی هستند.

همین اتفاق موجب می‌شود، که اختلالاتی در مسیر رسیدن به اون حرف‌های مهمی که در داخل پروژه نام برده شده است نرسیم به همین سبب از سازمان‌های مربوطه مهر تأیید را نتوانیم.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

حل مشکلات پساب فاضلاب (صنعتی، انسانی)

این مسول شرکت آتیه انرژی تلاش پکیج‌های تصفیه فاضلاب این شرکت را یک راه حل آسان و سریع و تضمینی برای مشکلات ایجاد شده از پساب فاضلاب‌های موجود دانست که می‌تواند این پساب‌ها را تصفیه نمایید.

مواردی که بیشتر از پکیج تصفیه فاضلاب استفاده می‌کنند اعم است از مناطق مسکونی کم جمعیت فاضلاب‌های انسانی در کارخانجات‌ها و مراکز صنعتی دانست که به صورت جدی از این پکیج استفاده می‌کنند به عملکرد بسیار قدرتمندی داشته است.

بیشتر بخوانید: مسایل مربوط به نگهداری تصفیه آب صنعتی 

کوچکی و قابل حمل بودن پکیج‌های تصفیه فاضلاب

به دور از مزایای فوق العاده زیاد این پکیج‌های موجود که اعم است از فاضلاب بهداشتی فاضلاب صنعتی و انسانی می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم که فضای کمی اشغال می‌کنند و نقل آن بسیار آسان است و غیره لازم به ذکر است همانطور که گفته شد این سیستم‌ها در جاهای مختلف استفاده می‌شود اعم از مکانهای مسکونی کارخانجات کشاورزی ادارات و غیره.

در پایین ما به تمامی مواردی که باید یک پکیج تصفیه فاضلاب داشته باشد تا مورد تأیید سازمان محیط زیست باشد اشاره خواهیم کرد یک اندازه و حجم تمامی قطعات به کار رفته در داخل پکیج دو جنس لوازم استفاده شده در این پکیج ۳ جنس روی پکیج و آب بندی شدن لوازم ۴ مقدار هوادهی مورد نیاز.

شرایط سازمان محیط زیست برای تأیید پکیج تصفیه فاضلاب

1_ اندازه و حجم تمامی قطعات به کار رفته در داخل پکیج 2_جنس لوازم استفاده شده در این پکیج ۳_ جنس روی پکیج و آب بندی شدن لوازم ۴_ مقدار هوادهی مورد نیاز از مهمترین عواملی که در عملیات هوادهی یا هوازی مهم است اندازه هوایی است که ما نیاز داریم برای اکسید کردن مواد آلی داخل پکیج.

حذف مستقیم املاح اضافی روی اثرگذاری و راندمان مؤثر است ۵_ هوادهی ۶_تابلو برق هوشمند ۷_ طراحی سیستم عملیات لجن زاده شرکت آتیه انرژی تلاش است که باید و مشتریان عزیز اعلام کند توجه به قیمت پکیج رعایت شدن خانواده‌های موجود در سیستم‌های تصفیه فاضلاب برای گرفتن مهر تأیید از سازمان محیط زیست.

امتیاز کاربران post

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا