اخبار صنعت تصفیه آب صنعتی و کشاورزی ایران

ویژگی های دستگاه تصفیه آب

در این مطلب قصد داریم که در مورد خصوصیات و ویژگیهای دستگاه تصفیه آب از محصولات باکیفیت شرکت آتیه انرژی صحبت کنیم. همچنین بخشها و قسمتهای مختلف دستگاه را بررسی خواهیم کرد. فرق کره زمین با کرات دیگر در این است که در کره زمین حیات وجود دارد و دلیل حیات هم این است که روی کره زمین آب وجود دارد و هر کجا آب باشد زندگی و پویایی معنا پیدا می‌کند.

از ابتدای خلقت زمین بشر نیاز به آب را در زندگانی خود احساس نموده است. چه برای شرب، چه برای ساخت و ساز و یا پوشاک و از همان سالها تصفیه آب اهمیت ویژه‌ای برای بشر داشته است.

به منظور بررسی و خرید لیست محصولات، بر روی لامپ یو وی کلیک کنید.

کاربرد دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن در صنایع

  • تهیه آب نرم برای پتروشمی، پالایشگاه و نیروگاه‌ها
  • استفاده از دستگاه تصفیه آب برای کشاورزی و گلخانه
  • استفاده در کارخانجاتی که نیاز به آب تصفیه شده باشد.

دستگاه تصفیه آب دارای دو بخش مختلفی است.

  • حذف آلودگی میکروبی و گند زدای
  • پایین آوردن تی دی اس آب برای شرب مناسب

به منظور بررسی و خرید محصولات، بر روی دستگاه تصفیه آب صنعتی کلیک کنید.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس برای پایین آوردن تی دی اس آب بهترین و اقتصادی‌ترین روش می‌باشد. در دستگاه تصفیه آب ابتدا از فیلتر میکرونی عبور می‌کند جهت حذف جامد معلق در آب و سپس از فیلتر کربنی عبور داده می‌شود که طعم و بو و کلر باقی مانده در آب حذف شود تا کلر وارد وارد ممبران دستگاه تصفیه آب نشود تا باعث ایجاد مشکل برای ممبران نشود.

بیشتر بخوانید: موارد استفاده از دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

بعد از عبور آب از دستگاه پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب آمادگی این را دارد که وارد ممبران شود، جهت تصفیه آب نهایی. لازم به ذکر است که فشار پشت ممبران باید بالا باشد تا با استفاده از فشار اسمزی دستگاه تصفیه آب بتواند به راحتی کار تصفیه را انجام دهد. ممبران تصفیه آب دارای منفذهای بسیار ریزی می‌باشد که فقط املاح سبک از آن عبور می‌کند و املاح سنگین پشت ممبران گیر می‌کند و وارد فاضلاب می‌شود.

همزمان با فیلتر ممبران صنعتی از شرکت آتیه انرژی تلاش. می توانید از مشاوره رایگان این شرکت در زمینه بهره برداری صحیح از دستگاه آب شیرین کن و همچنین رفع عیوب احتمالی و دیگر مسائل و مشکلات دستگاه های تصفیه آب صنعتی بهره مند بشوید. شرکت آتیه انرژی تلاش از سال ۱۳۷۹ در زمینه تولید و نصب سیستم های آب شیرین کن صنعتی در کشور فعالیت می کند.

به منظور بررسی محصولات، بر روی آب شیرین کن کلیک کنید.

امروز اکثر صنایعی که با آب کار می‌کند از دستگاه تصفیه آب جهت تصفیه آبهای سبک استفاده می‌کنند. شرکت آتیه انرژی پروژه‌های خوبی در زمینه کاهش پساب دستگاه آب شیرین کن نیز انجام داده است که توسط آن بتوان دورریز آب را به حداقل ممکن رساند.

تلفکس جهت مشاوره و فروش: 02188420878

4/5 - (1 امتیاز)

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا