تصفیه فاضلاب صنعتی

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب شرکت آتیه انرژی

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب به واحدهای کوچک تصفیه ای می گویند که ازآنها در جهت انجام پروژه های تصفیه انواع فاضلاب ها وپساب ها در ظرفیت های پایین استفاده می شود.. برای این که در مواردی این چنینی ساختن تصفیه های خانه های مرسوم باعث بالارفتن هزینه ها و مشکلات ساخت و بهره برداری از سیستم می گردد.

با توجه به وضعیت کم آبی که کل دنیا راتهدید میکند تصفیه فاضلاب و بازیابی مجدد پساب در ابتدای مسیر دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

استفاده از پساب تصفیه شده صنایع هم میتواند به عنوان مصارف کشاورزی استفاده شود و هم برای مصارف صنعتی. در حالت کلی اگر بتوانیم در بحث تصفیه فاضلاب میزان دور ریز آب را به حداقل ممکن برسانیم توانسته ایم به محیط زیست پیرامون خود کمک نماییم.

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب شرکت آتیه انرژی

در این زمینه ابتدا باید پساب را با پروسه تصفیه فاضلاب به استاندارد محیط زیست برسانیم و سپس برای استفاه مجدد از روش های تصفیه آب استفاده نمود و آنرا مناسب استفاده در ابتدای مسیر نمود.

تصفیه فاضلاب در صنایعی که مصرف آب بالایی دارند و به تبع آن میزان پساب تولید شده نیز بالا می باشد هم بجهت حفظ منافع محیط زیست، و هم به جهت کمبود آب در اکثر مناطق کشور می تواند حائز اهیمت باشد.

شرکت آتیه انرژی تلاش در این زمینه پروژه های خوبی را در این چند سال اخیر به مرحله اجرا رسانده است.

از نظر نوع فاضلابِ تولیدی، پکیجهای تصفیه فاضلاب به دو دسته تقسیم میشوند: پکیجهای تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی، و پکیجهای تصفیه فاضلاب صنعتی.

پکیجهای تصفیه فاضلاب بهداشتی و انسانی برای مناطق مسکونی، شهرکها، مجتمع‌های تجاری و اداری، مدارس، و… طراحی و ساخته میشود، حال آنکه پکیجهای تصفیه فاضلاب صنعتی برای فاضلابِ تولیدی در مراکز صنعتی و تولیدی مختلف از جمله کارگاهها، کارخانجات، نیروگاهها و… طراحی و ساخته میشود. البته فاضلاب بهداشتیِ تولیدی توسط پرسنل در صنایع مختلف نیز، جزء دسته نخست فاضلابها (فاضلاب بهداشتی و انسانی) میباشد.

روشهای تصفیه فاضلاب در پکیجهای تصفیه فاضلاب، بسیار متنوّع هستند. بسته به منبعِ تولیدِ فاضلاب، روش تصفیه متناسب با فاضلاب نیز انتخاب میشود.

جنس پکیجهای تصفیه فاضلاب نیز یکی از پارامترهای مهم تصمیم‌گیری در طراحی است. این پکیجها در جنسهای مختلف (فلزی، بتنی، پلی اتیلنی) ساخته میشوند. بسته به شرایط آب و هوایی و محیطی، هزینه، فضای در دسترس برای نصب، جنس پکیج انتخاب میشود.

مهمترین ویژگی های پکیج تصفیه فاضلاب عبارت است از:

  • کارایی در سیستم تصفیه فاضلاب بر اساس طراحی آن
  • کلیه واحدها وسیستم های مورد نیاز تصفیه را دارا می باشدو هیچ گونه نیازی به لوازم جانبی برای انجام عملیات تصفیه ندارد.
  • پکیج تصفیه فاضلاب فضای کمی را اشغال می کند وامکان ایجاد تغییرات در ابعاد سیستم تصفیه فاضلاب باتوجه به شرایط مکان نصب وجود دارد
  • به راحتی می توان پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی را از کارگاه به محل نصب حمل نمود.
  • سرعت بالا در ساخت، نصب و راه اندازی پکیج تصفیه فاضلاب از ویژگیهای خوب این سیستم می باشد

به صورت کلی پکیج تصفیه فاضلاب شامل دو بخش تصفیه فاضلاب صنعتی و تصفیه فاضلاب بهداشتی می باشد.

در صنایعی که پساب رها شده در محیط زیست باعث آلودگی هایی شده است معمولا سازمان محیط زیست بر روی بحث تصفیه فاضلاب دقت بالایی دارد و باتوجه به اینکه شرکت هایی که در زمینه تصفیه فاضلاب فعالیت میکنند باید حتما پساب تصفیه شده را به استاندارد محیط زیست برسانند و سپس در محیط زیست رها نمایند لذا شرکت آتیه انرژی سعی نموده است با گرد هم در آوردن متخصصان این حوزه با این پروژه ها به صورت علمی برخورد نماید و تاکنون پروژه هایی که در این زمینه صورت گرفته است با رضایت خریدار پکیج تصفیه فاضلاب به بهره برداری و کسب نتیجه ختم شده است.

پروژ هایی که شرکت آتیه انرژی توانمندی خاصی در آن دارد عبارت است از:

  • تصفییه فاضلاب کارواش
  • تصفیه فاضلاب شرکت های لبنیاتی و همچنین تصفیه پساب های صنعتی
  • تصفیه فاضلاب بهداشتی
  • تصفیه فاضلاب قالیشویی
  • تصفیه فاضلاب نیروگاه ها و پتروشیمی ها و…
4/5 - (2 امتیاز)

شرکت آتیه انرژی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بادراختیار داشتن کادری متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه ی مشاوره و طراحی ، ساخت وتولید سیستم ها و فرایندهای جدید تصفیه آب، ساخت واجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی و پکیج های تصفیه فاضلاب، خدمات خود را بدین شرح اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا